Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~vagars | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek adresJarosław zarejestrowany15.10.2007 @23:53:04 ostatnio na stronie12.03.2011 @23:25:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3433425
digarty30 komentarze248 posty na forum6

komputer / sprzęt
w chwili obecnej od dluzszego czasu brak sprzetu......

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
*buttman    12.05.2009 @18:09:24
jeszcze nic nie wiem,do poki nie dostane ostatecznej odpowiedzi od DA niczego nie udostepnie , ale jesli ta oszulka nie bedzie drukowana ( bo ponoc tez miała byc)to sie wkur..e i bede drukowal we własnym zakresie bez logo DA, dzięki
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~carole    07.04.2009 @23:21:44
dzięki ^^
~mirasol    10.03.2009 @21:10:01
fajne profilowe
~trampoh    02.03.2009 @21:05:46
Nie ma za co. Powodzenia i pozwolę sobie dać observa^^
_______
,,Krew jest walutą duszy, dukatem woli.''
+regnar    02.03.2009 @00:56:38
dzieki ;]
~realistka    14.10.2008 @16:06:23
dzięki
~KieszeniePelneSlonca    03.10.2008 @00:29:31
fajny avatar, wciąga :D
_______
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
~de80    10.09.2008 @15:56:04
Ta dobra nie ma za co "sorrować";p Tylko ocena obiektywna;p

Pozdrawiam.
~de80    10.09.2008 @07:02:20
Dzięki za obiektywny komentarz co do bobasa. fakt ostrość mi uciekła
Pzdr.
~de80    10.09.2008 @06:49:09
Napewno nie tym o czym myślisz, uwierz. Po prostu wszedłem na Twojego digarta i tyle. Nie wyciągaj pochopnych wniosków z czegoś, co było kiedyś.
Pozdrawiam.
~SemperFidelis    01.06.2008 @16:11:47
Bardzo dziękuję.
~hellyhope    01.06.2008 @01:59:39
bardzo dziekuje!
_______
________________________________________________________

don't cry
~vagars    25.04.2008 @23:25:42
a no zaszla teraz Canon 350 D + KIT ale to na poczatek pozniej cos sie pomysli :D
~de80    25.04.2008 @21:45:55
Zmiana sprzętu zaszła widzę?:D:D
~mateorr    08.04.2008 @21:56:46
Bierz 400D Beda efekty u Ciebie mam nadzieje
~zurapirveli    12.02.2008 @00:00:44
dziękuję!
_______
Przepraszam za błędy gramatyczne!
~Nightwishek    02.02.2008 @18:41:03
hehe Dziękuję a to takie właśnie COŚ :P
~sliwka91    30.01.2008 @12:41:05
no było na pb dziękuje
_______
"..Zamknęłam drzwi duszy mej na złoty klucz ..tak pusto tu.."
~gregor2526    14.11.2007 @00:27:20
dzięki Dobranoc
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
~gregor2526    11.11.2007 @09:35:07
witam w grupie
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
~carinio    10.11.2007 @12:41:43
dzięki za ocenke
~Nightwishek    20.10.2007 @19:05:46
świetne fotki widziałam już kilka na forum pozdrawiam
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt